Trucker hiob Trucker hiob
507
BLOG

Ewangelizacja na YouTube.

Trucker hiob Trucker hiob Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Dawno mnie tu nie było, ale to nie znaczy, że całkowicie przepadłem. Nic jedna w życiu nie trwa wiecznie i w moim życiu także miały miejsce pewne zmiany. Nowa praca, nowe wyzwania, mniej czasu.

 

Przez ostatnie miesiące mój kanał na YouTube zyskał sporą popularność, więc jemu teraz poświęcam wolny czas. Mając kilkanaście tysięcy subskrypcji i ponad sześć milionów wejść mogę dotrzeć do coraz nowych osób, nawet tych, które szerokim łukiem omijają takie portale jak Fronda.

 

Oczywiście gdybym zaczął tworzyć tylko filmy na tematy religijne nie tylko straciłbym szybko wiele z tych subskrypcji, ale też straciłbym możliwość dotarcia do tych osób, które najbardziej potrzebują ewangelizacji. Zatem czas spędzony przy produkcji filmów o niczym, o samochodach i życiu w USA nie jest czasem straconym - to niezbędny element mego apostolatu, bo jest on skuteczną reklamą mojego kanału.

 

Wiem też, że filmiki na tematy religijne nigdy nie staną się tak popularne, jak te o samochodach. Nie wypromuje ich ani Wykop, ani Milanos, ani żadna z podobnych stron Nie będą miały ponad stu tysięcy wejść. Ale to nic nie szkodzi - ciągle te najpopularniejsze z "religijnych"  mają około 10 tysięcy wejść, a każdy z nich ma po jakimś czasie parę tysięcy widzów. Na przykład film o niedzielnych czytaniach, dodany przed dwoma dniami, już obejrzało ponad tysiąc osób.

 

Zatem zapraszam Was do odwiedzin na mój kanał YT. Playlista z filmami religijnymi otworzy się po wpisaniu adresu www.mojawiara.info a komentarze do niedzielnych czytań, które od paru tygodni staram się robić zawsze na parę dni przed niedzielą, otworzy adres www.katolicyzm.info 

 

Pozdrawiam. Hiob.

Nazywam się Piotr Jaskiernia, mam 61 lat i od wielu lat mieszkam w Stanach. Z zawodu jestem "truckerem", kierowcą. Moim hobby jest apologetyka, a moją pasją nowa ewangelizacja. Zawsze szukam nowych dróg, by dotrzeć z Dobrą Nowiną do kolejnych osób, stąd moja obecność tutaj. AUDYCJE RADIOWE, PROGRAMY TV I ARTYKUŁY PRASOWE Z MOIM UDZIAŁEM: KLIK Moje FORUM: www.katolik.us Zapraszam. Kontakt.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości