Trucker hiob Trucker hiob
411
BLOG

Nowenna za papieża Benedykta XVI

Trucker hiob Trucker hiob Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Rycerze Kolumba proszą, byśmy się wszyscy przyłączyli do nich w modlitwie za naszego Ojca Świętego, Benedykta XVI. Za dziewięć dni minie piąta rocznica jego wyboru na następcę Świętego Piotra. W związku z nieustającymi atakami na Jego Świątobliwość wspomóżmy go naszymi modlitwami.

 

Cytat ze strony Rycerzy Kolumba:

Zapraszamy wszystkich Rycerzy do uczestnictwa w specjalnej nowennie w  intencji papieża Benedykta XVI, rozpoczynającej się w Niedzielę Miłosierdzia Bożego 11 kwietnia, a kończącej się w poniedziałek 19 kwietnia w piątą rocznicę wyboru Ojca Świętego w 2005 roku.

Modlimy się za papieża, za jego pasterską misję, prosząc Boga by chronił, wzmacniał i pocieszał naszego umiłowanego Ojca Świętego w tych szczególnie trudnych momentach.

 

MODLITWA ZA PAPIEŻA BENEDYKTA XVI

 

Panie, który jesteś Źródłem wiecznegożycia i prawdy, napełnij Twego pasterza Benedykta duchem odwagi i roztropności, duchem wiedzy i miłości. Spraw, by jako następca Apostoła Piotra i Zastępca Chrystusa, wiernie rządził ludem sobie powierzonym i przemieniał Twój Kościół w sakrament jedności, miłości i pokoju dla całego świata. Amen.

 

P/ Módlmy się za naszego Papieża Benedykta.

R/ Niech Pan go strzeże, Zachowa przy życiu, Darzy błogosławieństwem na ziemi i broni go przed nieprzyjaciółmi.

P/ Niech Twoja dłoń spocznie na Twoim świętym słudze.

R/ I na Twoim synu, którego namaściłeś.

Ojcze nasz…. Zdrowaś Maryjo…. Chwała Ojcu…

 

RYCERZE KOLUMBA

Solidarni z Ojcem Świętym

Nazywam się Piotr Jaskiernia, mam 61 lat i od wielu lat mieszkam w Stanach. Z zawodu jestem "truckerem", kierowcą. Moim hobby jest apologetyka, a moją pasją nowa ewangelizacja. Zawsze szukam nowych dróg, by dotrzeć z Dobrą Nowiną do kolejnych osób, stąd moja obecność tutaj. AUDYCJE RADIOWE, PROGRAMY TV I ARTYKUŁY PRASOWE Z MOIM UDZIAŁEM: KLIK Moje FORUM: www.katolik.us Zapraszam. Kontakt.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości